Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Plany pracy

Plan pracy na rok 2023/2024

Plan pracy przedszkola uwzględnia w szczególności:

  • wnioski z nadzoru pedagogicznego za rok szkolny 2022/2023
  • podstawowe kierunki polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2023/2024

Zadania:

  • Kontynuacja działań na rzecz szerszego udostępnienia kanonu i założeń edukacji klasycznej oraz sięgania do dziedzictwa cywilizacyjnego Europy.
  • Wspomaganie wychowawczej roli rodziny poprzez pomoc w kształtowaniu u podopiecznych stałych sprawności w czynieniu dobra, rzetelną diagnozę potrzeb rozwojowych dzieci.
  • Doskonalenie kompetencji nauczycieli w pracy z dzieckiem z doświadczeniem migracyjnym.
  • Podnoszenie jakości wsparcia dla dzieci i rodzin udzielanego w systemie oświaty poprzez rozwijanie współpracy wewnątrz- i międzyprzedszkolnej, a także z podmiotami działającymi w innych sektorach, w tym w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dzieci i wsparcia rodziny.
  • Wspieranie nauczycieli w podejmowaniu inicjatyw/działań w zakresie zachęcania i wspierania dzieci do rozwijania ich aktywności fizycznej.
  • Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych dzieci i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. Poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji.
  • Ustalenie zasad dotyczących prowadzenia dzienników w formie elektronicznej oraz refleksyjne korzystanie z nich w codziennej pracy.
Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Miejskie nr 139 w Łodzi
odpowiada: Małgorzata Tomczak
data: 08-12-2023
wytworzył: Małgorzata Tomczak
data: 08-12-2023
data: 08-12-2023
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 08-12-2023 - Edycja treści
  • 19-01-2023 - Edycja treści
  • 10-05-2022 - Edycja treści
  • 02-11-2020 - Edycja treści
  • 16-04-2020 - Edycja treści
  • 07-04-2017 - Edycja treści
  • 12-02-2016 - Edycja treści
  • 11-05-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
  • 15-10-2012 - Edycja treści
  • 12-10-2012 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 514